Monday, August 14, 2006

Impulser

Vet inte om det är nytt, men det känns nytt för mig. Börjat följa mina impulser, mina direkta känslor vad jag vill göra och säga. Det kanske jag alltid gjort, men jag harinte tänkt på det själv förrens nu.

När jag ändå håller på att tjabblar om mina egenskaper så kan jag dra upp en annan. Jag stör mig själv på den men jag kan verkligen inte låta bli. När jag gör saker så vill jag gärna berätta om dem, alla möjliga saker. Jag har tänkt på att det är nästan ingen annan som berättar sånna småsaker som jag envisas med att tjata om. Undra vad det beror på? Jag kunde ta upp ett exempel, men det tänker jag inte göra, för jag känner inte för det.

Haha, nu blev jag som helt inspirerad av min senaste bok jag läst ut ser ni det! Alla litteraturproffs som läser denna bloggen, vilken slående likhet va! Jag är så lättpåverkad det är sorgligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home