Saturday, July 29, 2006

Det går rykten på stan

Har idag hittat en trevlig lågprisbutik och handlat lite kläder så jag äntligen kan byta kläder. När de städat mitt rum såklart.

Men det oroande jag hörde var att tom. den randombutiken på stan hade hört att väldigt många hade blivit av med bagage under gårdagen så det bådar inte gott för att man ska få väskan lite fort. Jag börjar tappa sugen för den här resan just nu. Känns inget roligt alls.

Vi ska dessutom stanna några dagar extra och hotellet drog inte 10050 som jag hade räknat ut utan 13500 så mit förskott är ganska snålt tilltaget. Så det kommer bli ganska tight med pengar mot slutet. Vi hade tänkt åka till New York en sväng, men med tanke på hur resan hit gick så är man inte jättesugen på att försöka flyga eller åka någonstans ifrån Boston för den lilla risken att missa planet hem. Det vore fruktansvärt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home