Sunday, July 30, 2006

Väskan funnen

Jag tog mig tiden att åka ut till flygplatsen för att kolla med väskan och att prata med Air france. Jag åkte på förmiddagen för jag inte ville missa så mycket på konferansen. Men tji fick jag för de öppnade inte förren 12:30 fick jag höra när jag kom hit 9:40. Yey! - Min tur fortsätter att stå mig bi märker jag.

Efter att ha väntat tre timmar fick jag äntligen tag i en person från air france och hon skickade mig till en annan som hjälpte mig och kollade lite och bad mig mycket revligt att gå till US airways som hade min claim öppen. Jag tappade hoppet igen och tog bussen till terminal B från E.

Fick stå i kö en liten stund, kom fram till en högljud amerikan som såg ut som han var gjord i plast. Jag tänkte att jag nog inte orkar mer just då. Jag lämnade fram min lapp jag fick för två dagar sedan och frågade om han kunde ge mig någon info, någon liten update. Hans enda kommentar. Yeah, I havde delivered this to your hotel, it's a big yellow one, right? Jag sa, ja, ja - är du 100% säker. Och han svarade, Yes, I handled it myself.

Så nu borde alltså min väska vara på mitt hotell när jag kommer tillbaka ikväll. Just nu sitter jag på en kurs på konferensen och känner mig otroligt lättad och gladare än imorse.

Men jag vet inte väskan är på plats än, men jag tror det. För bara den kommer till Sheraton så är det lugnare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home