Thursday, October 05, 2006

Kiss you where it hurts

Såg dig på stan idag. Även om vårt förhållande tog slut för flera månader sedan så går det inte en dag utan att jag tänker på dig. Det var hemligt, det var stormigt och det var kort. Men det kändes länge, omständigheterna gjorde att det inte kunde fortsätta.

Jag vet inte vad han heter som du höll i handen, du kände nog inte igen mig ens. Min nya jacka, min nya keps, min nya kropp. Du har ingen aning om vem jag är.

Minns inte ditt namn men jag minns känslan, spänningen och väntan med belöningen. När vi träffades på vårt ställe och gick hem till någon, fikade eller gick på bio. Tror inte jag minns en enda av filmerna vi såg tillsammans, enda jag minns är din hand i min och dina glittrande ögon som mötte mina i mörket.

En dag kanske det blir längre, dock inte med dig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home