Wednesday, October 04, 2006

Taktlös - ganska ofta

Det är mitt stora problem och det drabbar inte mig. Ganska ofta så är jag väldigt taktlös, jag slänger ur mig saker till höger och vänster. Är det skämt, är det allvar är det halvt om halvt både och? Det vet man aldrig. Allt som oftast är det ord som formas utan att hjärnan är inkopplad. Som sedan när jag märker inte föll i god jord börjar tänka på och inser att det där var väl ganska korkat sagt?

Ganska ofta när det händer så brukar jag försöka tänka ut vad som ledde fram till orden och forumleringarna och varför jag sa det. Men oftast då kommer jag inte fram till någonting för jag bara sa det, hjärna oinkopplad vid tillfället. Det är mycket störigt!

Men bot och bättring skall komma med tiden - Men det är svårt att lära gamla hundar åka rutchkana.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home